Een motorprobleem van een BMW R90s zorgt al jaren voor een ontevreden eigenaar. De motorfiets gaat als de bandweer maar wil maar niet stationair lopen. Uiteindelijk komt de BMW hier en uit de bijgeleverde documentatie blijkt dat er al een heel traject van reparaties achter de rug is. “Ik wil nu eindelijk wel eens lekker rijden en niet bij elk stoplicht de motor op 1500 toeren moeten houden anders slaat hij af”, aldus de eigenaar. Op het eerste gezicht een eenvoudig probleem, maar al snel blijkt dat we de diepte in moeten. Toch komt het voor elkaar en schrijft de eigenaar in z’n review: “Het resultaat: beter dan nieuw. Eindelijk kan ik er op rijden”.
Lees verder
Het actuele motorweer:
Nieuwsbrief abonnement
Archieven
Administratie
Reacties van bezoekers
- Wim Adriaensens op Vespa 150 GL – Zweedse schuurvondst
- Ben op Vespa 150 GL – Zweedse schuurvondst
- Jo op Honda CB750A (Automaat) 1978
- Alex op CZ 150 c restauratie
- Ton Jonker op Brommer- en motormuseum Wigchers
- CBG op Stappenplan klassieke motorfiets restaureren
- Bram op Stappenplan klassieke motorfiets restaureren
Motor – Nieuws
- More is More: Het sensationele V8 project van Otto Nijs 3 december 2023
- JayJay den Hoed vijftiende Molenaar NSF100 Cup kampioen 3 december 2023
- Stage to Street: Panhead chopper van Jurgen 2 december 2023
- Jorge Prado en Andrea Adamo: een dubbelinterview 2 december 2023
- Kawasaki heeft nieuwe KX450 nu bij dealers 1 december 2023
- Triumph maakt opwachting in de Supersport Next Generation 1 december 2023
- Honda brengt 30 nieuwe elektrische motoren uit voor 2030 1 december 2023
- TT Assen opent kaartverkoop voor 2024 1 december 2023
- Vespa en (RED) verlengen partnerschap: Samen in de strijd tegen AIDS 1 december 2023
- Aankoopdossier Yamaha Ténéré 700: woestijnkind 1 december 2023
Volg ons op sociale media
Delen op sociale media
Andere pagina’s op deze website
- Automoto 150ch met AMC motorblok
- Bevestiging inschrijving nieuwsbrief
- BMW biezen en striping
- BMW R50/2 foto’s na restauratie
- BMW R50/2 restauratie. Beter dan nieuw
- BMW R51/3 – Bouwjaar 1953 – Schuurvondst
- BMW R51/3 in foto’s
- BMW R51/3 uit onderdelen
- BMW R60/6 krijgt facelift
- BMW R60/7 na restauratie
- BMW R60/7: Love forever
- BMW R67 na restauratie
- BMW R67 restauratie
- BMW R67/3 ex-politie zijspan gaat solo
- BMW R67/3 na restauratie
- BMW R75/6 restauratie
- BMW R75/6 van kansloos naar kampioen
- BMW R75/6 voor en na foto’s
- BMW R80/7 – 1979 – voor en na de restauratie
- BMW R80/7 RT gaat in restauratie
- BMW R90S frame restauratie
- BMW R90s is fabrieksnieuw
- BMW R90s restauratie eindresultaat
- BMW restauratie afgerond
- BMW restauraties en informatie
- BSA M20 – restauratie & modificatie
- BSA WM20 wordt BSA M20 – Bouwjaar 1940
- Contact
- Contact – Bedankt!
- CZ 150 c restauratie
- Dellorto PHM38 kalibreren
- DKW NZ350-1 klaar voor D-Day herdenking
- Een overzicht van BMW’s vroege boxermodellen
- Elk project is uniek
- Harley Davidson WLC Liberator revisie
- Honda CB650Z (Bouwjaar 1982)
- Honda CB750A (Automaat) 1978
- Honda CB750K2 (Bouwjaar 1972)
- Honda CB750K7 krijgt een nieuw leven
- Inschrijven voor de nieuwsbrief
- Jawa 350 na restauratie weer springlevend
- Jawa 350-634 Oilmaster wordt Caferacer
- Klassieke motor filmpjes
- Meer informatie over BMW monomodellen
- Mooie motorverhalen en motorhistorie
- Motorfietsen en restauratieprojecten
- Nieuwsbriefabonnement geactiveerd
- NSU Konsul I met Steib S500 zijspan – 1952
- Overzicht van alle nieuwsberichten
- Privacybeleid
- Restauratiewerkplaats
- Restaureren met passie
- Reviews van klanten en bezoekers
- Stappenplan klassieke motorfiets restaureren
- Suzuki RV50 mini-funbike
- Suzuki RV90 Bouwjaar 1978
- Suzuki TS50 is een zeldzaamheid
- Triumph Bonneville T140
- Triumph TRW500 – Bouwjaar 1964
- Vespa 150 GL – Zweedse schuurvondst
- Wat kost een restauratie
- Werkplaatsbezoek kan altijd