De DKW RT3 (bouwjaar 1938) is na reparatie weer terug bij zijn eigenaar. Reparaties doen we eigenlijk niet of er moet een heel speciale reden voor zijn. Die was er in dit geval. De eigenaar is ziek en zijn zoon wilde hem graag een goed gevoel geven en herinneringen ophalen door hem nog eens op z’n oude motorfiets laten rijden. De DKW RT3 was het 2-takt motorfietsje waarmee hij vroeger dagelijks naar zijn werk ging. Lees verder
Het actuele motorweer:
Nieuwsbrief abonnement
Archieven
Administratie
Reacties van bezoekers
- piet den brave op Suzuki RV50 mini-funbike
- Ben Scholten op Jawa 350 na restauratie weer springlevend
- Simone op Stappenplan klassieke motorfiets restaureren
- John de Weerdt op Evert ten Napel ontmoet oude reportagezijspan
- M. Arts op Honda CB750K7 krijgt een nieuw leven
- Smolders danny op BMW R90s is fabrieksnieuw
- Leo De Ruysscher op BMW R90s ultiem vlaggenschip
Motor – Nieuws
- Geert Timmertribune TT Circuit Assen krijgt comfortboost met nieuwe stoelen 17 april 2024
- Nieuwe achtcilinder uit China overtreft Honda Gold Wing 17 april 2024
- Bajaj onderzoekt CNG als alternatieve brandstof 17 april 2024
- Ducati: de nieuwe WorldSBK-Panigale V4 zal er niet zijn vóór 2026 17 april 2024
- Van custompaint tot Harley taxaties: Standhouders maken RIDERS Festival compleet 17 april 2024
- Promotor 03 2024 17 april 2024
- Motorjeans, wat is er op de markt? | Motorkledingtips 17 april 2024
- Test 2024 MV Agusta Enduro Veloce: offroad MV verrast! 17 april 2024
- Fighting Falcon: Honda CB500F door Raw Metal Racers 16 april 2024
- QJMOTOR nu ook verkrijgbaar in de Benelux 16 april 2024
Volg ons op sociale media
Delen op sociale media
Andere pagina’s op deze website
- Automoto 150ch met AMC motorblok
- Bevestiging inschrijving nieuwsbrief
- BMW biezen en striping
- BMW R50/2 foto’s na restauratie
- BMW R50/2 restauratie. Beter dan nieuw
- BMW R51/3 – Bouwjaar 1953 – Schuurvondst
- BMW R51/3 in foto’s
- BMW R51/3 uit onderdelen
- BMW R60/6 krijgt facelift
- BMW R60/7 na restauratie
- BMW R60/7: Love forever
- BMW R67 na restauratie
- BMW R67 restauratie
- BMW R67/3 ex-politie zijspan gaat solo
- BMW R67/3 na restauratie
- BMW R75/6 restauratie
- BMW R75/6 van kansloos naar kampioen
- BMW R75/6 voor en na foto’s
- BMW R80/7 – 1979 – voor en na de restauratie
- BMW R80/7 RT gaat in restauratie
- BMW R90S frame restauratie
- BMW R90s is fabrieksnieuw
- BMW R90s restauratie eindresultaat
- BMW restauratie afgerond
- BMW restauraties en informatie
- BSA M20 – restauratie & modificatie
- BSA WM20 wordt BSA M20 – Bouwjaar 1940
- Contact
- Contact – Bedankt!
- CZ 150 c restauratie
- Dellorto PHM38 kalibreren
- DKW NZ350-1 klaar voor D-Day herdenking
- Een overzicht van BMW’s vroege boxermodellen
- Elk project is uniek
- Harley Davidson WLC Liberator revisie
- Honda CB650Z (Bouwjaar 1982)
- Honda CB750A (Automaat) 1978
- Honda CB750K2 (Bouwjaar 1972)
- Honda CB750K7 krijgt een nieuw leven
- Inschrijven voor de nieuwsbrief
- Jawa 350 na restauratie weer springlevend
- Jawa 350-634 Oilmaster wordt Caferacer
- Klassieke motor filmpjes
- Meer informatie over BMW monomodellen
- Mooie motorverhalen en motorhistorie
- Motorfietsen en restauratieprojecten
- Nieuwsbriefabonnement geactiveerd
- NSU Konsul I met Steib S500 zijspan – 1952
- Overzicht van alle nieuwsberichten
- Privacybeleid
- Restauratiewerkplaats
- Restaureren met passie
- Reviews van klanten en bezoekers
- Stappenplan klassieke motorfiets restaureren
- Suzuki RV50 mini-funbike
- Suzuki RV90 Bouwjaar 1978
- Suzuki TS50 is een zeldzaamheid
- Triumph Bonneville T140
- Triumph TRW500 – Bouwjaar 1964
- Vespa 150 GL – Zweedse schuurvondst
- Wat kost een restauratie
- Werkplaatsbezoek kan altijd