Kijk op de Classic Bike Garage facebookpagina
Stuur een email
Kijk op de Classic Bike Garage YouTube pagina

Jaaroverzicht 2022 in foto’s

Replica van de BMW van Helmut Dähne in het Top Mountain Motorcycle Museum - OostenrijkHet jaar 2022 is een hele drukke periode geweest voor Classic Bike Garage. Er is heel wat af gesleuteld. Vanaf de start van het jaar is er bijna in één streep doorgewerkt. En voor je het weet is het dan december. Als je dan terugkijkt zie je dat er niet zo veel tijd was om de website bij te werken. Om dit in één keer goed te maken is er een jaaroverzicht 2022 in foto’s gemaakt. Hierin zo’n 40 foto’s die een klein deel van de activiteiten van het afgelopen jaar laten zien. Het geeft een aardig overzicht van de prachtige machines die hier waren en de uitdagende klussen die we hadden. Volgend jaar weer!

Jaaroverzicht 2022

Het aardige van het samenstellen van een fotocollage over het afgelopen jaar is dat je even teruggaat in de tijd. Alle mooie momenten beleeft je opnieuw. En dat waren er nogal wat. Bijzondere motoren zoals een BMW R2 uit 1931, een R23 uit 1938 en diverse probleemgevallen waar anderen niet uit zijn gekomen. Geweldig als we dat hier na intensief onderzoek dan wel kunnen oplossen. Prachtige machines ook zoals een compleet originele BMW R90s die hier kwam voor de puntjes op de ‘i’.

Een van de hoogtepunten van het afgelopen jaar was het ‘werkbezoek’ aan het Top Mountain Motorcycle Museum in Hochgurgl – Oostenrijk. Dit volledig houten museum is begin 2021 compleet afgebrand en daarmee is de collectie verloren gegaan. Maar het is opnieuw opgebouwd en er is een zo mogelijk nog uitgebreidere collectie motoren te zien. Een aanrader. Eigenlijk zou elke motorliefhebber daar eens moeten gaan kijken. Kunt u meteen controleren of onze sticker nog op de sticker-totempaal zit.

Bekijk de fotocollage van het Jaaroverzicht 2022 op uw gemak en klik op elke interessante foto. Als er vragen zijn dan horen we het graag!

Fotocollage

Als u met uw muis over een foto gaat is er een korte omschrijving te zien. aanklikken laat de foto in z’n geheel zien.

Dit bericht is geplaatst in Algemeen, BMW informatie, BMW restauratie, Duitse motoren, Foto's, Museum, Nieuws, Restauratie, Restauratienieuws, Techniek. Bookmark de permalink.

Laat een reactie achter

Lees de privacyregels